A közvetítési folyamat
Célunk, hogy a Kölcsönvevő cég számára a szükséges mértékű, kvalifikált munkaerő szükségletet kielégítsük. A kiválasztásnál az igényeket figyelembe véve fontosnak tartjuk a személyes találkozót a tekintetben, hogy a munkavállaló alkalmas e az adott pozíció betöltésére. Ezért a telefonon és emailben történő jelentkezéseket követően a toborzási folyamat a tatabányai és győri irodánkban történik. Elbeszélgetés során mérjük fel a lehetséges munkavállalókat, akik tájékoztatást kapnak a betöltendő munkakörrel kapcsolatos feladatokról, munkakörülményekről, feltételekről, a partnercégek dolgozókkal szembeni elvárásairól, követelményeiről. Többségében a képzett anyagmozgató munkavállalókkal dolgozunk, de állományunkban megtalálhatóak áruátvevő, raktáros, adminisztrátor, csoportvezető, betanított munkás, stb.. munkakörökben tevékenykedő alkalmazottak. Jelenleg közel 300 fő alkalmazottunk van, de ez a létszám a rendkívüli vírushelyzet előtt 400 fő is volt.
Miért válasszon minket?
Tapasztalat
Cégünk már 15 éve végi megbízható munkáját a piacon!
Szakképzett munkaerő
Elsősorban szakképzett és tapasztalt betanított munkásokkal való munkában hiszünk!
Ellenőrzési folyamat
A felvenni kívánt személyek sokrétű, személyes ellenőrzési folyamaton vesznek részt a munkába állás előtt.
Gyorsaság
Ha munkát vagy munkaerőt keres. akár 5 napon belül is pont kerülhet a folyamat végére.
Többféle munkakör
Több iparágban is jelen vagyunk.
Kiegészítő szolgáltatások
A személyszállítási és logisztikai szolgáltatások is cégünk profiljába tartoznak!
Referenciák
A magas színvonalú szolgáltatásunknak köszönhetően cégünk dinamikusan fejlődik. Garanciát vállalunk arra, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosítjuk szolgáltatásainkat. Rendelkezünk a tevékenységek végzéséhez szükséges tanúsítványokkal, munkaerő-kölcsönzőként és magán-munkaközvetítőként szerepelünk a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Társadalombiztosítási és Foglalkoztatási nyilvántartásában, megkaptuk a DQS Független Tanúsító és Hiteleső ISO:9001 minősítését, szerepelünk a NAV köztartozás mentes adatbázisában, megfelelünk az aktuális adatvédelmi, GDPR szabályozásnak.
A cég 12 éves fennállása során olyan partnerekkel működhettünk együtt, mint a Syncreon Hungary Logisztikai Kft, Syncreon Slovakia S.R.O., Rába Futómű Kft., Bush Hungária Kft., a CEVA Contract Logistics Kft., Dana Hungary Kft., DHL Supply Chain Mo.Kft., PCE Paragon Solutions Kft. (Foxconn – Cloud Network), Quehenberger Logistics HU Kft., STILL Ker. és Szolg. Kft., TI Automotive Hungary Kft., Rudolph Autóipari Logisztikai Kft. A gyümölcsöző együttműködéseknek köszönhetően, több esetben időszakosan egyéb logisztikai szolgáltatásainkat is igénybe vették a partnercégek. Természetesen, e cégek köre az évek alatt a piaci igényeknek megfelelően változott.
Kapcsolat
Ha kérdése van aktuális munkáinkkal, munkaerő kölcsönzéssel vagy bármely szolgáltatásunkkal kapcsolatban, írjon nekünk vagy hívjon minket!